Produkt zum Begriff Marketing:
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Marketing
Marketing: Real People, Real Decisions is the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies everyday. Timely, relevant, and dynamic, this reader-friendly text shows students howmarketing concepts are implemented, and what they really mean in the marketplace. With this book, the authors show how marketing can come alive when practiced by real people who make real choices. This edition presents more information than ever on the core issues every marketer needs to know, including value, analytics and metrics, and ethical and sustainable marketing. And with new examples and assessments, the text helps students actively learn and retain chapter content, so they know what’s happening in the world of marketing today. This edition features a large number of new cases from prominent marketing academics and professionals from around Europe. The full text downloaded to your computer With eBooks you can: search for key concepts, words and phrases make highlights and notes as you study share your notes with friends eBooks are downloaded to your computer and accessible either offline through the Bookshelf (available as a free download), available online and also via the iPad and Android apps. Upon purchase, you'll gain instant access to this eBook. Time limit The eBooks products do not have an expiry date. You will continue to access your digital ebook products whilst you have your Bookshelf installed.
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Marketing Research
For undergraduate, postgraduate and MBA students, this highly successful textbook is an essential guide to Marketing Research. Understand theory and application of marketing research in a European context Marketing Research: Applied Insight, 6th Edition, by Nunan, Birks and Malhotra is the leading marketing research text focused on the key challenges facing marketing research in a European context. This comprehensive text offers a clear explanation and discussion of concepts, and a wealth of European and international case material showing how researchers apply concepts and techniques. It also integrates with online resources for students and an instructor's manual including key discussion points. This book supports both qualitative and quantitative research methods through: Introducing the transactional stages of marketing research of problem definition, developing approach and design, data collection, analysis and communicating the research findings Using real research case studies of how companies address specific managerial problems and implement research, as well as real-life marketing situations and exercises to tackle in every chapter Applying marketing research to current marketing challenges such as social media, mobile marketing, customer value, experiential marketing, satisfaction, loyalty, customer equity, brand equity and management, relationship marketing, creativity and design, and socially responsible marketing. The full text downloaded to your computer With eBooks you can: search for key concepts, words and phrases make highlights and notes as you study share your notes with friends eBooks are downloaded to your computer and accessible either offline through the Bookshelf (available as a free download), available online and also via the iPad and Android apps. Upon purchase, you'll gain instant access to this eBook. Time limit The eBooks products do not have an expiry date. You will continue to access your digital ebook products whilst you have your Bookshelf installed.
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Marketing-Management
Klassische Konzepte, Leitlinien und Beispiele wurden beibehalten und mit den modernen Realitäten, auf die Marketing trifft, verknüpft. Drei allgemein wirksame Kräfte Globalisierung, Technologie und gesellschaftliche Verantwortlichkeit wurden als entscheidend für den Erfolg moderner Marketingprogramme erkannt und ziehen sich durch das ganze Buch. Die neueste Ausgabe verwendet einen multidisziplinären Ansatz und vermittelt fundiertes Wissen und ein breiteres Verständnis der wesentlichen Marketingprinzipien und Kernkonzepte. Kritisches Denken und analytische Fähigkeiten werden mit universellen praktischen Anwendungen angesprochen, die ein breiteres Spektrum an Produkten, Dienstleistungen und Marketingstrategien abdecken. Brandneue Fallstudien am Ende jeden Kapitels erläutern praxisnah und anschaulich an einem bekannten und erfolgreichen Unternehmen Herausforderungen, die als Diskussionsgrundlage und Analyse in Vorlesungen verwendet werden können. Das Buch richtet sich an Studierende an Universitäten, Fachhochschulen und Berufsakademien sowie Trainer und Dozenten, welche zum Lehrbuch umfassendes, tief gehendes und aussagekräftiges Material für ihren Einsatz in der Vorlesung, Seminaren und Workshops erhalten. Unentbehrlich ist das Buch aber auch seit Jahrzehnten für Manager, Entscheidungsträger und Praktiker, welche einen verlässlichen Ratgeber für die tägliche Praxis im Unternehmen benötigen.
Preis: 54.95 € | Versand*: 0 € -
Marketing Management
For undergraduate and graduate Marketing Management courses. Go beyond the basic concepts with a strategic focus and integration of IT and global perspectives. Marketing Management reflects the dynamic environment inhabited by today's marketers, helping readers understand this increasingly global marketplace and the impact of technology on making strategic marketing decisions. Its modern, strategy-based approach covers critical, fundamental topics required for professional success. The fourth edition features Ravi Dahr of Yale University—one of the world's leading scholars in behavioral decision-making—as a new coauthor. The full text downloaded to your computer With eBooks you can: search for key concepts, words and phrases make highlights and notes as you study share your notes with friends eBooks are downloaded to your computer and accessible either offline through the Bookshelf (available as a free download), available online and also via the iPad and Android apps. Upon purchase, you'll gain instant access to this eBook. Time limit The eBooks products do not have an expiry date. You will continue to access your digital ebook products whilst you have your Bookshelf installed.
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Welche Auswirkungen hat Podcasting auf die Bereiche Medien, Unterhaltung, Bildung und Marketing?
Podcasting hat die Medienlandschaft verändert, indem es eine neue Plattform für Inhalte und Meinungsaustausch bietet. Im Bereich der Unterhaltung ermöglicht Podcasting den Zugang zu einer Vielzahl von Themen und Formaten, die traditionelle Medien nicht abdecken. In der Bildung hat Podcasting neue Möglichkeiten geschaffen, Wissen und Informationen auf eine zugängliche und unterhaltsame Weise zu vermitteln. Im Marketing ermöglicht Podcasting Unternehmen, ihre Zielgruppe auf eine persönliche und authentische Weise anzusprechen und ihre Marke zu stärken.
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Inwiefern beeinflusst Produktplatzierung das Konsumentenverhalten in den Bereichen Marketing, Medien und Unterhaltung?
Produktplatzierung beeinflusst das Konsumentenverhalten, indem es Markenbekanntheit und Markenpräferenz erhöht. Durch die Integration von Produkten in Medieninhalte wie Filme und Fernsehsendungen wird das Interesse der Konsumenten geweckt und die Kaufabsicht gesteigert. Im Marketing ermöglicht Produktplatzierung eine subtile und effektive Art der Werbung, die das Bewusstsein für ein Produkt erhöht, ohne als störend empfunden zu werden. In der Unterhaltungsbranche kann Produktplatzierung dazu beitragen, die Kosten für die Produktion von Medieninhalten zu decken und somit die Finanzierung von Projekten zu unterstützen.
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Inwiefern beeinflusst Produktplatzierung das Verbraucherverhalten in den Bereichen Marketing, Medien und Unterhaltung?
Produktplatzierung beeinflusst das Verbraucherverhalten, indem es Markenbekanntheit und Markenpräferenzen bei den Verbrauchern steigert. Durch die Platzierung von Produkten in Filmen, Fernsehsendungen und anderen Medien werden Verbraucher dazu angeregt, diese Produkte zu kaufen. Zudem kann Produktplatzierung das Image und die Wahrnehmung einer Marke positiv beeinflussen, da sie in einem positiven Kontext präsentiert wird. Darüber hinaus kann Produktplatzierung auch dazu beitragen, dass Verbraucher neue Produkte entdecken und ausprobieren, die sie sonst vielleicht nicht in Betracht gezogen hätten.
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Inwiefern haben sich digitale Medien auf die Bereiche Bildung, Marketing und Unterhaltung ausgewirkt?
Digitale Medien haben die Bildung revolutioniert, indem sie den Zugang zu Wissen und Lernmaterialien erleichtert haben. Durch Online-Kurse, E-Books und Lernplattformen können Menschen weltweit auf Bildungsinhalte zugreifen. Im Marketing haben digitale Medien neue Möglichkeiten geschaffen, um gezielt und effektiv mit potenziellen Kunden zu kommunizieren. Social-Media-Marketing, Influencer-Kampagnen und personalisierte Werbung sind nur einige Beispiele für die Veränderungen, die digitale Medien im Marketingbereich bewirkt haben. Im Bereich der Unterhaltung haben digitale Medien die Art und Weise verändert, wie wir Filme, Musik und Spiele konsumieren. Streaming-Dienste, Online-Gaming und Social-Media-Plattformen bieten neue Möglichkeiten für Unterhaltung und Interaktion. Insgesamt haben
Ähnliche Suchbegriffe für Marketing:
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Global Marketing
Learn and develop essential skills around core global marketing strategies. Global Marketing, 8th Edition by Svend Hollensen, has been the definitive guide to international marketing for nearly twenty years and a core textbook for the work of marketers all around the world. This textbook is ideal for undergraduate and postgraduate students studying international marketing, as well as any practitioners who wish to take their global marketing strategies to the next level. Fully updated, this new edition covers the latest technologies, trends and practices in Global Marketing, including AI, the shared economy, subscription-based pricing and omnichannel strategies. Key Features include: A clear structure around the five main decisions marketing executives face in connection to the global marketing processes Numerous pedagogical features such as Exhibits, Key Terms and Questions for Discussion to help you comprehend theory and apply it to the real world End-of-part and end-of-chapter case studies to help you understand how the theory relates to real-world applications Updated case studies, including new chapter cases on Bumble, Jissbon and Waymo With cutting-edge case studies and a focus on the impact of new technologies on international marketing, this edition continues to be the most up-to-date and comprehensive text around the discipline.
Preis: 53.49 € | Versand*: 0 € -
Marketing Communications
Get a solid grasp of the methods, processes, and issues surrounding marketing communications and develop your career with an industry-leading text that blends theory with contemporary marketing practice.Marketing Communications, 9th edition by Fill and Turnbull is the leading text that introduces you to the key topics of the subject. Ideal for undergraduate and postgraduate students in Marketing and related fields, this textbook guides you through the processes and actions of engaging audiences with brands, products, and services, from theory to practice.From introducing the subject and setting learning expectations to analysing and interpreting consumer behaviour, this latest edition follows a clear, streamlined structure that focuses on the strategic and tactical aspects of how brands engage audiences. With an approachable style and language that is easy to understand, the text delivers a rich blend of academic and practitioner materials that will help you understand the complexities of marketing communications.The book includes examples of contemporary, innovative marketing practices drawn from some of the world's leading brands and agencies, allowing you to explore the theories and ideas and acquire critical insight into the marketing communications landscape.The plethora of useful features and examples will encourage you to discuss and consider multiple interpretations around the major topics, providing you with the tools you need to develop your career in the field.Marketing Communications is recognised as the authoritative text for professional courses such as The Chartered Institute of Marketing and is supported by the Institute of Practitioners in Advertising.
Preis: 53.49 € | Versand*: 0 € -
Digital Marketing
Discover more about effective Digital Marketing strategies and practices, and expand your knowledge of the field, learning from the success stories of some of the biggest brands.Digital Marketing, 8th edition is a market-leading text, providing you with the most comprehensive guide to the strategies, techniques, and online trends that have transformed the way companies communicate with their consumer audiences today.The text, known for its clear structure and accessible content, offers you valuable insight into the main principles and aspects of Digital Marketing. The eighth edition has been comprehensively updated to help you learn more about the success factors of a digital marketing strategy, using key techniques in the area, including search, social media and content marketing, conversion optimisation, and marketing automation. It also introduces increased data-driven marketing techniques with many new examples covering digital analytics, artificial intelligence, and machine learning.This latest edition also links marketing theory with practical business experience to help you understand digital marketing in the real world through case studies from market-leading and cutting-edge companies such as ASOS, Spotify, and L'Oréal.Many useful features include self-assessment exercises and discussion questions to self-test your knowledge and understanding of the topics. With the 'Essential Digital Skills' boxes guiding you into developing key skills you will later need in the workplace, this leading textbook is a must-have guide for students and professionals.Pearson, the world's learning company.
Preis: 80.14 € | Versand*: 0 € -
Marketing-Management
Klassische Konzepte, Leitlinien und Beispiele wurden beibehalten und mit den modernen Realitäten, auf die Marketing trifft, verknüpft. Drei allgemein wirksame Kräfte Globalisierung, Technologie und gesellschaftliche Verantwortlichkeit wurden als entscheidend für den Erfolg moderner Marketingprogramme erkannt und ziehen sich durch das ganze Buch. Die neueste Ausgabe verwendet einen multidisziplinären Ansatz und vermittelt fundiertes Wissen und ein breiteres Verständnis der wesentlichen Marketingprinzipien und Kernkonzepte. Kritisches Denken und analytische Fähigkeiten werden mit universellen praktischen Anwendungen angesprochen, die ein breiteres Spektrum an Produkten, Dienstleistungen und Marketingstrategien abdecken. Brandneue Fallstudien am Ende jeden Kapitels erläutern praxisnah und anschaulich an einem bekannten und erfolgreichen Unternehmen Herausforderungen, die als Diskussionsgrundlage und Analyse in Vorlesungen verwendet werden können. Das Buch richtet sich an Studierende an Universitäten, Fachhochschulen und Berufsakademien sowie Trainer und Dozenten, welche zum Lehrbuch umfassendes, tief gehendes und aussagekräftiges Material für ihren Einsatz in der Vorlesung, Seminaren und Workshops erhalten. Unentbehrlich ist das Buch aber auch seit Jahrzehnten für Manager, Entscheidungsträger und Praktiker, welche einen verlässlichen Ratgeber für die tägliche Praxis im Unternehmen benötigen.
Preis: 54.95 € | Versand*: 0 €
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Welche Auswirkungen hat das Podcasting auf die Bereiche Medien, Unterhaltung, Bildung und Marketing?
Das Podcasting hat die Medienlandschaft verändert, indem es eine neue Plattform für Inhalte und Meinungsaustausch geschaffen hat. Es bietet Unterhaltung in Form von vielfältigen Themen und Formaten, die Hörer auf der ganzen Welt ansprechen. Im Bildungsbereich ermöglicht das Podcasting den Zugang zu Wissen und Informationen in flexibler Form, die Lernenden helfen, sich weiterzubilden. Im Marketing wird das Podcasting als effektives Instrument zur Markenbildung und Kundenbindung eingesetzt, da es eine persönliche und authentische Verbindung zu den Hörern herstellt.
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Welche Auswirkungen haben Online-Bilder auf die Privatsphäre und Sicherheit von Personen in sozialen Medien, Online-Marketing und anderen digitalen Plattformen?
Online-Bilder können die Privatsphäre von Personen in sozialen Medien, Online-Marketing und anderen digitalen Plattformen gefährden, da sie oft ohne Zustimmung der abgebildeten Personen veröffentlicht werden. Dies kann zu Identitätsdiebstahl, Cybermobbing und anderen Formen von Missbrauch führen. Darüber hinaus können Online-Bilder auch dazu verwendet werden, um persönliche Informationen über eine Person zu sammeln, was ihre Sicherheit gefährden kann. Es ist daher wichtig, dass Personen bewusst mit ihren Online-Bildern umgehen und sicherstellen, dass sie ihre Privatsphäre und Sicherheit schützen.
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Wie beeinflussen Bilder die Wahrnehmung von Informationen in den Bereichen Marketing, Psychologie und Medien?
Bilder haben eine starke emotionale Wirkung und können die Wahrnehmung von Informationen im Marketing beeinflussen, indem sie die Aufmerksamkeit der Zielgruppe auf sich ziehen und die Botschaft verstärken. In der Psychologie können Bilder die Verarbeitung von Informationen erleichtern, da visuelle Reize oft schneller und effektiver verstanden werden als verbale Informationen. In den Medien können Bilder die Glaubwürdigkeit von Informationen erhöhen, da sie oft als Beweis oder Veranschaulichung für die präsentierten Fakten dienen. Darüber hinaus können Bilder auch Stereotypen und Vorurteile verstärken oder abbauen, je nachdem, wie sie in den verschiedenen Bereichen eingesetzt werden.
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Wie beeinflussen Bilder die Wahrnehmung von Informationen in den Bereichen Marketing, Psychologie und Medien?
Bilder haben eine starke emotionale Wirkung auf Menschen und können daher die Wahrnehmung von Informationen im Marketing beeinflussen, indem sie die Aufmerksamkeit auf sich ziehen und positive Assoziationen hervorrufen. In der Psychologie können Bilder dazu beitragen, komplexe Konzepte zu veranschaulichen und das Verständnis zu erleichtern, indem sie visuelle Reize bieten. In den Medien können Bilder die Glaubwürdigkeit von Informationen erhöhen, da sie oft als Beweis oder Veranschaulichung für Nachrichten und Berichte dienen. Darüber hinaus können Bilder auch dazu beitragen, die Erinnerung an Informationen zu verbessern, da visuelle Reize oft besser im Gedächtnis haften bleiben als reine Textinformationen.
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